Objednávka opravy a pravidla
O servisu
Servis Analog Tape je profesionální servis značek Studer, ReVox a dalších. Všechny servisní práce jsou prováděny profesionálně s maximální přesností, znalostmi a důkladností. Vzhledem k velkému poli působnosti (celá ČR) je k organizaci zákazníků využíván princip pořadníku. Není tedy možno přijít s žádostí o opravu do servisu přímo. Je nezbytné se nejprve zapsat do pořadníku.
Žádost o opravu (zařazení do pořadníku) - jak postupovat
1. Pošlete mi prosím na kontaktní e-mail servisu objednávku opravy, ve které uveďte přesný typ stroje, Vaše jméno a telefon.
2. Já Vám odešlu zpět na Váš e-mail základní dotazník, který prosím kompletně vyplňte dle uvedených instrukcí a odešlete (nejpozději však do 3 kalendářních dnů, pak objednávka pozbývá platnosti).
3. Jakmile od Vás obdržím správně vyplněný dotazník, zařadím Vás s konkrétními stroji do pořadníku. Na Váš e-mail přijde potvrzení o zařazení do pořadníku.
4. Až se bude blížit termín opravy, budu Vás kontaktovat a domluvíme si den a hodinu přijetí stroje do servisu.
5. Poté, co mi přivezete stroj do servisu, udělám vstupní prohlídku, která poskytne obraz skutečného stavu stroje. Na tomto základě pak vytvořím předběžný rozpočet oprav a seřízení. Zjistím také dostupnost potřebných náhradních dílů.
6. Jakmile si předběžný rozpočet písemně schválíte, budou opravy provedeny.
7. Po dokončení všech oprav a seřízení Vám stroj osobně předvedu a předám.
Záznam v pořadníku je oboustranně závazný. Já Vám tuto pozici garantuji a žádám Vás, aby jste stroj, který je zařazen v pořadníku, současně například nenabízeli k prodeji či dokonce neprodali a nedali mi o tom vědět. Pokud potřebujete záznam v pořadníku z jakéhokoliv důvodu zrušit, ozvěte se včas (dříve než Vás vyzvu k přivezení stroje do servisu). Děkuji.
Pravidla pro přijetí stroje do servisu
Pozor, do servisu nejsou přijímány stroje z kuřáckého prostředí nebo jakýmkoliv kouřem načichlé.
Dále do servisu nejsou přijímány stroje, které zákazník sám opravuje, pozměňuje či rozebírá.
Zpravidla také nejsou přijímány stroje, které zákazník nejprve svěří někomu k neodborné opravě a po neúspěchu se obrací na Analog Tape.
Stroj je nezbytné do servisu přivézt a ze servisu odvézt osobně nebo někým ve Vašem zastoupení. V žádném případě nelze (po velmi špatných zkušenostech) stroje posílat poštou nebo kurýrem.
Opravený a dokončený stroj si prosím v servisu vyzvedněte nejpozději do 3 kalendářních dnů od oznámení dokončení opravy. Platí to i v případech, kdy se po vstupní prohlídce rozhodnete stroj neopravovat.
Pokud není stroj ani po 3 dnech zákazníkem (nebo v zastoupení) z opravy vyzvednut, účtuje se skladné za každý kalendářní den.
|