Analog Tape

Servis profesionálních studiových magnetofonů

nastavení, opravy, repasy




Home

Studer
ReVox
Aiwa
Akai
Ampex
Brenell
Denon
Fostex
Grundig
ML (Mechlabor)
Nagra
Otari
Pioneer
Roland
Sander & Jansen
Sony
Tascam
Teac
Technics
Telefunken
Tesla
Uher
Yamaha


Objednávka opravy
Nové pásy RTM
Ceník
Kontakt





Objednávka opravy a pravidla



O servisu

Servis Analog Tape je profesionální servis značek Studer, ReVox a dalších. Všechny servisní práce jsou prováděny profesionálně s maximální přesností, znalostmi a důkladností. Vzhledem k velkému poli působnosti (celá ČR) je k organizaci zákazníků využíván princip pořadníku. Není tedy možno přijít s žádostí o opravu do servisu přímo. Je nezbytné se nejprve zapsat do pořadníku.


Žádost o opravu (zařazení do pořadníku) - jak postupovat


1.  Pošlete mi prosím na kontaktní e-mail servisu objednávku opravy, ve které uveďte
     přesný typ stroje, Vaše jméno a telefon.
2.  Já Vám odešlu zpět na Váš e-mail základní dotazník, který prosím kompletně vyplňte
     dle uvedených instrukcí a odešlete (nejpozději však do 3 kalendářních dnů, pak objednávka
     pozbývá platnosti).
3.  Jakmile od Vás obdržím správně vyplněný dotazník, zařadím Vás s konkrétními stroji
     do pořadníku. Na Váš e-mail přijde potvrzení o zařazení do pořadníku.
4.  Až se bude blížit termín opravy, budu Vás kontaktovat a domluvíme si den a hodinu
     přijetí stroje do servisu.
5.  Poté, co mi přivezete stroj do servisu, udělám vstupní prohlídku, která poskytne obraz
     skutečného stavu stroje. Na tomto základě pak vytvořím předběžný rozpočet oprav a seřízení.
     Zjistím také dostupnost potřebných náhradních dílů.
6.  Jakmile si předběžný rozpočet písemně schválíte, budou opravy provedeny.
7.  Po dokončení všech oprav a seřízení Vám stroj osobně předvedu a předám.

Záznam v pořadníku je oboustranně závazný. Já Vám tuto pozici garantuji a žádám Vás, aby jste stroj, který je zařazen v pořadníku, současně například nenabízeli k prodeji či dokonce neprodali a nedali mi o tom vědět. Pokud potřebujete záznam v pořadníku z jakéhokoliv důvodu zrušit, ozvěte se včas (dříve než Vás vyzvu k přivezení stroje do servisu). Děkuji.


Pravidla pro přijetí stroje do servisu

Do servisu nejsou přijímány stroje, které zákazník sám opravuje, pozměňuje či rozebírá.
Zpravidla také nejsou přijímány stroje, které zákazník nejprve svěří někomu k neodborné opravě a po neúspěchu se obrací na Analog Tape.
Stroj je nezbytné do servisu přivézt a ze servisu odvézt osobně nebo někým ve Vašem zastoupení. V žádném případě nelze (po velmi špatných zkušenostech) stroje posílat poštou nebo kurýrem.
Opravený a dokončený stroj si prosím v servisu vyzvedněte nejpozději do 3 kalendářních dnů od oznámení dokončení opravy. Platí to i v případech, kdy se po vstupní prohlídce rozhodnete stroj neopravovat.
Pokud není stroj ani po 3 dnech zákazníkem (nebo v zastoupení) z opravy vyzvednut, účtuje se skladné za každý kalendářní den.







TOPlist










       Analog Tape - Realizace Karel Kourek © 2009-2021